O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

like this page? ;)

Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

letnia biżuteria :D

wkakuje na chwilę między wyjazdami by zaprezentować Wam to o wyszło spod moich rąk kilka dni temu

piękny wzór Oscha Surya Honey

tu jako wylepiony wałek
 i już jako korale, jedną część wałka wykorzystałam i dolepiłam jeszcze promienie by oddać wzór taki jak jest na chuście, świetnie wyszedł kolor!
 zoom

 jako bransoletka


Didymos OS Mistyc Petrol

rowery damki dla rower-loverki takiej jak ja ;)
 Didymos indio petrol
 Nati Quadroses

jako koraliki
 i już kolczyki
 a tu jeszcze mój własny komplet, inspirowany Starry Night Nebulla by Oscha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz