O mnie

Moje zdjęcie
mama 3 dzieci, często krzątająca się po kuchni wegetarianka. W chwili wolnego lepi z fimo biżuterię bądź szyje ją z sutaszu.Regularnie stara się pomagać rodzicom zgłębiać tajniki chustonoszenia, jako doradca ClauWi. Na bezludną wyspę w pierwszej kolejności wzięła by męża :) kontakt- brikola@gmail.com

like this page? ;)

Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2011

najbardziej lubię kiedy przychodzi kurierem...

...nowe FIMO!! Praca właśnie w toku, ale zanim dobrałam sie do kosteczek t je sfotografowałam aby każdy mógł zobaczyć z czego właściwie powstaje moja biżuteria :) bardzo lubię otwierać pudełko ze świeżą dostawą :D mój syn też bardzo to lubi, podkrada kosteczki i układa kolorowe stosiki.
Efekty pracy obecnej niebawem

jeszcze w pudełku

kolorowy stosik

i miszmasz :)
 tu z lakierem

1 komentarz: